22 C
Thessaloniki
Παρασκευή, 10 Ιουλίου, 2020
Αρχική ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Μειώθηκαν τα παράπονα των Θεσσαλονικέων το πρώτο εξάμηνο του 2020, λόγω καραντίνας

Μειώθηκαν τα παράπονα των Θεσσαλονικέων το πρώτο εξάμηνο του 2020, λόγω καραντίνας

Μειώθηκαν τα παράπονα των πολιτών το πρώτο εξάμηνο του 2020, όπως αποτυπώνεται από τα στοιχεία της εφαρμογής «Βελτιώνω την Πόλη μου» του δήμου Θεσσαλονίκης, γεγονός που οφείλεται στην καραντίνα και στο μεγάλο διάστημα εγκλεισμού εξαιτίας των μέτρων για την πανδημία του κορονοϊού.

   Συνήθως η συγκεκριμένη εφαρμογή κατακλύζεται από φωτογραφίες και τηλεφωνικές καταγγελίες που αφορούν ογκώδη αντικείμενα παρατημένα στα πεζοδρόμια, καμένες λάμπες στους δρόμους, εγκαταλελειμμένα οχήματα που καταλαμβάνουν πολύτιμες θέσεις στάθμευσης, δέντρα που χρειάζονται πότισμα, λακκούβες και κατεστραμμένα πεζοδρόμια.

   Ωστόσο, από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο του 2020, το πλήθος των αιτημάτων που καταχωρήθηκαν από δημότες είτε μέσω διαδικτύου, είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του δήμου Θεσσαλονίκης στην εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου» ανήλθαν σε 5.064, ενώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2019 (Ιανουάριο – Ιούνιο) τα παράπονα «άγγιξαν» τις 7.000 και το δεύτερο μισό του προηγούμενου έτους (Ιούλιο- Δεκέμβριο) έφτασαν τις 9.000.

   Η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης επιθυμεί να βάλει όσο το δυνατόν περισσότερους δημότες στο συγκεκριμένο «παιχνίδι» εντοπισμού των προβλημάτων, με τον αντιδήμαρχο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Γιώργο Αβαρλή, να τονίζει στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM» πως «επιθυμία μας είναι να συμμετέχουν ακόμη περισσότεροι πολίτες, ώστε να γνωρίζουμε τα προβλήματα σε όλες τις γειτονιές. Τα αιτήματα καταγράφονται και λύνονται σε σύντομο χρονικό διάστημα, από δύο ημέρες έως και μία εβδομάδα. Παράλληλα, η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει ενσωματωθεί στο τμήμα διαφάνειας και όλα ελέγχονται».

   Πάντως, κάποιοι πολίτες είναι ιδιαίτερα «ενεργοί» στη συγκεκριμένη εφαρμογή και τη χρησιμοποιούν κατά κόρον. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το δεύτερο μισό του 2019, τρεις χρήστες πραγματοποίησαν 466 καταχωρήσεις, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2020 μόλις δύο δημότες -και παρά την πανδημία- προχώρησαν στην καταγραφή 432 προβλημάτων.

   «Αναγνωρίζω την προσπάθεια να βελτιωθούν τα κακώς κείμενα στην πόλη κι ας υπάρχει και το στοιχείο της υπερβολής. Δύο άτομα έκαναν 432 αιτήματα, ωστόσο αυτό που επιθυμούμε εμείς ως δήμος είναι να συμμετέχουν ακόμη περισσότεροι πολίτες. Να είναι πολλοί οι χρήστες της εφαρμογής, με μεμονωμένες παρατηρήσεις για να έχουμε πλήρη εικόνα της πόλης», πρόσθεσε ο κ. Αβαρλής, συμπληρώνοντας πως τα περισσότερα αιτήματα αφορούν το κέντρο της Θεσσαλονίκης.

   Η συγκεκριμένη εφαρμογή «Βελτιώνω την Πόλη μου» ξεκίνησε από τα μέσα του 2015 και έως σήμερα έχουν καταγραφεί πάνω από 63.000 καταχωρήσεις, εκ των οποίων οι 18.303 έγιναν μέσω του διαδικτύου και οι υπόλοιπες 45.121 μέσω του τηλεφωνικού κέντρου του δήμου Θεσσαλονίκης. Οι υπηρεσίες που αναλαμβάνουν την διεκπεραίωση της πλειονότητας των εισερχόμενων αιτημάτων είναι η Διεύθυνση Ανακύκλωσης και Απορριμμάτων, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος, η Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, ενώ ακολουθούν Κατασκευών, Δημοτικών Προσόδων και Δημοτική Αστυνομία.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -

Most Popular

Από κει και πέρα μη φοβάται

Ο άνθρωπος, όταν είναι δίκαιος έχει το Θεό με το μέρος του. Όταν κανείς βαδίζει με το Ευαγγέλιο δικαιούται τη θεία βοήθεια....

Καιρός: Ζέστη την Παρασκευή

Αναλυτική πρόγνωση του καιρού από την ΕΜΥ: ΑττικήΚαιρός: Aίθριος.Άνεμοι: Βόρειοι 5 με 6 και στα ανατολικά τοπικά 7 μποφόρ.Θερμοκρασία:...

Συνελήφθη 65χρονος στην Ινδονησία για κακοποίηση 300 ανηλίκων

Ένας Γάλλος συνταξιούχος που θεωρείται ύποπτος για σεξουαλική κακοποίηση τουλάχιστον 300 ανηλίκων συνελήφθη στην Τζακάρτα και κινδυνεύει να του επιβληθεί ακόμη και...

Σουηδία: Γέμισε καρδιές ο ουρανός της Στοκχόλμης

Τεράστιες καρδιές γέμισαν στον ουρανό της Στοκχόλμης και οι κάτοικοι της πρωτεύουσας της Σουηδίας εξεπλάγησαν βλέποντάς τις να σχηματίζονται σήμερα πάνω από...

Recent Comments