24.3 C
Thessaloniki
Σάββατο, 19 Ιουνίου, 2021
Αρχική ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Έρευνες του ΟΑΣΘ για το δίκτυο των στάσεων και τον χρόνο αναμονής...

Έρευνες του ΟΑΣΘ για το δίκτυο των στάσεων και τον χρόνο αναμονής του επιβατικού κοινού

‘Ερευνα προκειμένου να διαπιστωθεί πόσο μειώθηκε ο χρόνος αναμονής των επιβατών στις στάσεις, μετά την προσθήκη των επιπλέον αστικών λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, ξεκινά η διοίκηση του Οργανισμού.

Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί έρευνα για το δίκτυο των στάσεων και τις περιοχές από τις οποίες προέρχεται το επιβατικό κοινό, ώστε με βάση τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, να υπάρξουν -εάν χρειαστεί- οι απαραίτητες αλλαγές.

Τα παραπάνω ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Γιώργος Σκόδρας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης μετά το κλείσιμο του 2020 και την έλευση του νέου έτους.

‘Οπως είπε ο κ.Σκόδρας, αυτό το χρονικό διάστημα κυκλοφορούν σε όλο τον νομό περίπου 500 λεωφορεία. Πιο συγκεκριμένα, ο στόλος στο πολεοδομικό συγκρότημα αριθμεί 360 λεωφορεία, καθώς προστέθηκαν νέα οχήματα από τη σύμβαση μίσθωσης και από την αγορά του δήμου Θεσσαλονίκης από τη Γερμανία, ενώ περίπου 130 κυκλοφορούν στην υπεραστική ζώνη από τα ΚΤΕΛ.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα προστεθούν στον στόλο «ακόμη 66 λεωφορεία από τη σύμβαση μίσθωσης και άλλα 22 από τον δήμο Θεσσαλονίκης, άρα θα ξεπεράσουμε τα 570 – 580 οχήματα». Επιπλέον, «τρέχει» διαγωνισμός για επιπλέον λεωφορεία, που θα αντικαταστήσουν τα ήδη γερασμένα οχήματα του Οργανισμού.

Αναφερόμενος στις έρευνες του ΟΑΣΘ, ώστε να μετρηθεί κατά πόσο έχει περιοριστεί ο χρόνος αναμονής των επιβατών μεταξύ των δρομολογίων και εάν χρειάζονται αλλαγές στο δίκτυο των στάσεων, ο κ.Σκόδρας επισήμανε: «Είναι δεδομένο ότι πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στο δίκτυο των στάσεων. Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός, που αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Και το σύστημα της αστικής συγκοινωνίας πρέπει να ακολουθεί την εξέλιξη της Θεσσαλονίκης. Δεν μπορούμε να προχωράμε με τις συνταγές των προηγούμενων δεκαετιών».

Υποστήριξε ακόμη πως παρά την αύξηση του αριθμού των λεωφορείων, δεν έχουν καλυφθεί ακόμη οι ανάγκες της πόλης. «’Εχουμε ένα έλλειμμα περίπου 80- 90 λεωφορείων, που θα το καλύψουμε με τις επόμενες προσθήκες. Η δυτική Θεσσαλονίκη, στην οποία αντιστοιχεί το 50% των καθημερινών χρηστών του Οργανισμού, έχει και μεγαλύτερες ανάγκες. Και μετά το Μετρό, καθώς εκεί δεν φτάνει η γραμμή, η δυτική Θεσσαλονίκη θα εξακολουθήσει να έχει ανάγκες και την έχουμε στο σχεδιασμό μας».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -

Most Popular

Χαλαρώνουν κι άλλο οι περιορισμοί στο Βέλγιο

Χαλαρώνουν περισσότερο οι περιορισμοί στο Βέλγιο από τις 27 Ιουνίου. Στα εστιατόρια, ο αριθμός των ατόμων που θα επιτρέπονται...

Το νέο σύστημα επικουρικής ασφάλισης που θα ισχύσει από το 2022

Μετά και την ψήφιση του νέου νόμου για τα εργασιακά, σχεδιάζεται από το υπουργείο Εργασίας να δοθεί προς δημόσια διαβούλευση το σχέδιο...

Μακρόν-Μέρκελ: Να μην συμπεριφερόμαστε σαν να έχει τελειώσει η πανδημία

«Να μην προσποιούμαστε ότι έχει τελειώσει η πανδημία», ζήτησαν από κοινού η Καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ και ο Πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν,...

Ιταλία: Με διαφορετικό εμβόλιο η δεύτερη δόση στον Ντράγκι

Ο Ιταλός πρωθυπουργός Μάριο Ντράγκι ανακοίνωσε αργά το βράδυ της Παρασκευής ότι πρόκειται να του χορηγηθεί η δεύτερη δόση του εμβολίου κατά...