4.2 C
Thessaloniki
Παρασκευή, 21 Ιανουαρίου, 2022
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ «Εκστρατεία» τουριστικής προβολής του Δήμου Αστυπάλαιας σε Ισραήλ, Κίνα, Μ. Βρετανία και...

«Εκστρατεία» τουριστικής προβολής του Δήμου Αστυπάλαιας σε Ισραήλ, Κίνα, Μ. Βρετανία και Ελλάδα

Διαδοχικές είναι οι δράσεις τουριστικής προβολής που πραγματοποιεί ο Δήμος Αστυπάλαιας το τελευταίο διάστημα.

Αξιοποιώντας το ψηφιακό περίπτερο των συμβούλων τουρισμού του δήμου στη μεγαλύτερη εικονική διεθνή έκθεση τουρισμού του Ισραήλ IMTM 2021, πραγματοποιήθηκε σειρά επαφών προς όφελος του προορισμού με bloggers, επαγγελματίες, εκπροσώπους τηλεοπτικών εκπομπών και ταξιδιωτικούς συντάκτες που αρθρογραφούν σε ισραηλινά μέσα, όπως τα Ynet.co.il και Channel 13. Ακολούθησε η συμμετοχή του δήμου στην ψηφιακή εκδοχή της διεθνούς έκθεσης τουρισμού WTM 2021.

Οι περιβαλλοντικές καινοτομίες, τα ιστορικά μνημεία και το φυσικό κάλλος εντυπωσίασαν τουριστικούς φωτογράφους, influencers και δημοσιογράφους που συνεργάζονται με καθιερωμένα διεθνή ΜΜΕ, όπως η Daily Telegraph και το BBC. Ο κύκλος επαφών διευρύνθηκε στη συνέχεια με την ενεργή παρουσία του δήμου στο ψηφιακό roadshow που διοργάνωσε το γραφείο ΕΟΤ Κίνας, παρέχοντας τη δυνατότητα σε συγκεκριμένο αριθμό ενδιαφερομένων από ελληνικής πλευράς να λάβουν μέρος στην αξιόλογη δράση. Ο δήμος παρουσίασε το τουριστικό «προϊόν» της Αστυπάλαιας σε ταξιδιωτικά γραφεία της κινεζικής αγοράς, αξιοποιώντας το οπτικοακουστικό υλικό στα κινεζικά που είχε παραχθεί μετά από πρόσφατη επίσκεψη των επιτυχημένων influencers και πρεσβειρών του ελληνικού τουρισμού Σοφία και Μαριάννα Ερωτοκρίτου στην «Πεταλούδα του Αιγαίου».

Ταυτόχρονα, σημαντική ήταν και η συμμετοχή του δημάρχου Αστυπάλαιας, Νίκου Κομηνέα, στη διάσκεψη κορυφής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή – COP26 στη Γλασκώβη, που είχε ως σκοπό την παρουσίαση του προορισμού και την ενημέρωση για την πορεία του ενεργειακού μετασχηματισμού του νησιού. «Το τέλος της σεζόν του 2021 μάς βρίσκει πιο αισιόδοξους, όχι όμως εφησυχασμένους, καθώς η πανδημία και οι προεκτάσεις της θα συνεχίζουν να προκαλούν κραδασμούς. Προτεραιότητά μας είναι η υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό, που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια του προορισμού «Αστυπάλαια» και θα προάγουν τη μοναδικότητά του», δήλωσε ο κ. Κομηνέας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ανοιχτούς λογαριασμούς άφησε ο Άρης με το 0-0 κόντρα στη Λαμία

«Λευκή» ισοπαλία μεταξύ Άρη και Λαμίας στο «Κλεάνθης Βικελίδης», στο πρώτο μεταξύ τους παιχνίδι για την προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας.

Σημεία δωρεάν ελέγxου Covid-19 από τον ΕΟΔΥ, στις 21 Ιανουαρίου

Δ. Αμαρουσίου, Σταθμός ΗΣΑΠ, 09:30-15:00 Δ. Πειραιά, Β΄1 ΚΑΠΗ, Βασιλ. Γεωργίου Β' 12, 09:30-15:00 Δ. Αλίμου,...

Μια έκθεση για την «Gen X»

Το Μουσείο της Πολιτείας του Ιλλινόι στο Σπρίνγκφιλντ των ΗΠΑ αφιερώνει τη νέα του έκθεση σε όσους γεννήθηκαν από το 1965 έως...

ΓΣΕΕ για άδεια ειδικού σκοπού: Να νομοθετήσει εκ νέου η κυβέρνηση

«Σημαντική δυσμενή διάκριση υφίστανται οι εργαζόμενοι γονείς του ιδιωτικού τομέα έναντι των συναδέλφων τους στον δημόσιο τομέα, οι οποίοι ορθώς έχουν πρόσβαση...