11.1 C
Thessaloniki
Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου, 2022
ΑρχικήΜΟΔΑΤεχνολογία και βιωσιμότητα στο επίκεντρο της Εβδομάδας Μόδας του Λος Άντζελες

Τεχνολογία και βιωσιμότητα στο επίκεντρο της Εβδομάδας Μόδας του Λος Άντζελες

 Η Εβδομάδα Μόδας του Λος Άντζελες διοργανώνεται από τις 6 έως τις 9 Οκτωβρίου με κεντρικούς πυλώνες την ομορφιά, την τεχνολογία και τη βιωσιμότητα, έμφαση στην καινοτομία και κάποιους από τους οίκους που συμμετέχουν να γιορτάζουν σημαντικές επετείους.

   Εκτός από την παρουσίαση νέων κολεξιόν το πρόγραμμα περιλαμβάνει συζητήσεις, σεμινάρια και δράσεις σε όλη την πόλη με τη διοργανώτρια εταιρεία, N4xt Experiences, να φιλοδοξεί να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη εμπειρία φεστιβάλ και να τη μεταφέρει οπουδήποτε στον κόσμο.

   Το Λος Άντζελες εξελίσσεται σε κέντρο δημιουργικότητας και καινοτομίας και φυσικά είναι σημαντικός παράγοντας στη βιομηχανία της τεχνολογίας και της ψυχαγωγίας, οπότε θα πρέπει να έχει το δικό του μέρος για να τιμά τους δημιουργούς, τους καλλιτέχνες και τους σχεδιαστές του, ανέφερε η Κιάρα Πάρντο, συνιδρύτρια της N4xt Experiences.

   Η πολιτιστική αναγέννηση οδήγησε τα brands του Λος Άντζελες να εδραιωθούν στη βιομηχανία μόδας. Θέλαμε να αξιοποιήσουμε αυτή τη δημιουργικότητα και να αναδείξουμε τα διαφορετικά στοιχεία που κάνουν το Λος Άντζελες αυτό το συναρπαστικό μέρος, σημείωσε η Πάρντο πρώην επικεφαλής δημιουργικού του brand της Ριάνα, Fenty Corp.

   Από τότε που εγώ και οι συνεργάτες μου στην N4XT Experiences αναλάβαμε τη διοργάνωση της Εβδομάδας Μόδας του Λος Άντζελες, νωρίτερα φέτος, αυτό που θέλουμε να «κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά» προβάλλοντας νέους τρόπους παρουσίασης πέρα από τις παραδοσιακές επιδείξεις μόδας, συμπλήρωσε σε συνέντευξή της, σύμφωνα με την ιστοσελίδα του Συμβουλίου Σχεδιαστών Μόδας της Αμερικής. 

   Στην Εβδομάδα Μόδας του Λος Άντζελες δεν συμμετέχουν μόνο σχεδιαστές που εδρεύουν στη Δυτική Ακτή των ΗΠΑ, αλλά μεταξύ άλλων το brand Anonlychild από τη Νέα Υόρκη και οι διεθνείς μάρκες Demobaza και Chris Nick. Το brand Fleur du Mal θα γιορτάσει την 10η επέτειό του και το brand Guess την 40η επέτειό του με ένα ειδικό αφιέρωμα, ενώ συμμετέχουν επίσης οι Levi’s και Revice Denim.

   Υπάρχει μια συλλογική επιθυμία για έκφραση και δημιουργία ως αντίδραση στον περιορισμό και τον έλεγχο. Οι δύσκολοι καιροί συχνά οδηγούν σε καινοτομίες, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα οι δημιουργοί να εξερευνούν νέα μονοπάτια μέσω της τεχνολογίας· αυτό συνέβη τόσο στην ανάπτυξη ενδυμάτων όσο και στις παρουσιάσεις των συλλογών, σχολίασε η Κιάρα Πάρντο.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ