20.5 C
Thessaloniki
Τρίτη, 24 Μαΐου, 2022
Αρχική ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η Volkswagen χρησιμοποιεί ένα νέο «πράσινο» καύσιμο για τις θαλάσσιες μεταφορές των...

Η Volkswagen χρησιμοποιεί ένα νέο «πράσινο» καύσιμο για τις θαλάσσιες μεταφορές των νέων οχημάτων της

Καύσιμα προερχόμενα από μεταχειρισμένα φυτικά έλαια από τις βιομηχανίες τροφοδοσίας και τροφίμων χρησιμοποιεί πλέον στα πλοία που μεταφέρουν αυτοκίνητά της, ο όμιλος Volkswagen.

Με αυτό τον τρόπο δείχνει την πρόθεσή της για μείωση των εκπομπών ρύπων CO2, δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή και στη μεταφορά των οχημάτων που παράγει σε ετήσια βάση, που μόνο το 2020 ήταν περισσότερα από 9,3 εκατ. σε όλο τον κόσμο.

Με στόχο να λειτουργήσει τον στόλο πλοίων που χρησιμοποιεί για τη μεταφορά τους με πιο φιλικό στο παγκόσμιο κλίμα τρόπο, το γκρουπ Volkswagen βασίζεται και σε καύσιμα προερχόμενα από μεταχειρισμένα φυτικά έλαια από τις βιομηχανίες τροφοδοσίας και τροφίμων.

Τα χρησιμοποιημένα φυτικά έλαια και άλλα υπολείμματα λαχανικών, άχρηστα απόβλητα πριν από μερικά χρόνια μετά από επεξεργασία μπορούν να κινήσουν πλοία. Το νέο καύσιμο είναι MR1-100, προερχόμενο κυρίως από μαγειρικά λάδια και λίπη. Αντίστοιχα με τη βενζίνη E10 για αυτοκίνητα, ο αριθμός αντιστοιχεί στην αναλογία στα συστατικά του βιοκαυσίμου που προέρχεται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες. Συνεπώς, το MR1-100 αποτελείται από 100% οργανικά απόβλητα.

Η αλλαγή σε πιο φιλική προς το περιβάλλον ναυτιλία επιβάλλεται επίσης από τη νέα νομοθεσία. Από το τρέχον έτος, οι ναυτιλιακές εταιρείες υποχρεούνται να μετασκευάσουν τους στόλους των πλοίων τους, έτσι ώστε οι κινητήρες να συμμορφώνονται με όριο θείου 0,5%, αντί του 3,5% που ίσχυε. Στις παράκτιες θαλάσσιες περιοχές, το όριο αυτό μειώνεται περαιτέρω, στο 0,1%. Αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για τα πλοία που λειτουργούν με MR1-100, καθώς το νέο βιοκαύσιμο δεν εκπέμπει οξείδια του θείου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο όμιλος χρησιμοποιεί δύο ναυλωμένα πλοία για αποστολές αυτοκινήτων σε παράκτιες θαλάσσιες οδούς. Τα μήκους 180 μέτρων πλοία με έδρα το Αμβούργο, τροφοδοτούνται από έναν κινητήρα θαλάσσης MAN με ισχύ 19.334 ίππων. Ο όγκος της δεξαμενής καυσίμου είναι 3.500 κυβικά μέτρα.

Το καύσιμο παράγεται από την ολλανδική εταιρεία Good Fuels στο Ρότερνταμ. Το νέο βιοκαύσιμο δοκιμάστηκε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2018, στο δεξαμενόπλοιο «Nord Highlander». Οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το νέο βιοκαύσιμο για να αντικαταστήσουν το πλούσιο σε θείο βαρύ μαζούτ, με αναλογία ένα προς ένα. Και το σημαντικότερο είναι ότι δεν απαιτούνται τροποποιήσεις στους κινητήρες.

Τα πλοία μεταφέρουν έως 3.500 οχήματα το καθένα, σε κυκλική διαδρομή από το Έμντεν της Γερμανίας προς το Δουβλίνο, από εκεί προς το Σανταντέρ στην Ισπανία και το Σετούμπαλ στην Πορτογαλία, πριν επιστρέψουν στο Έμντεν. Κάθε χρόνο, μεταφέρουν περίπου 250.000 νέα οχήματα. Η λειτουργία των πλοίων με βιοκαύσιμο, εξοικονομεί συνολικά περίπου 52.000 τόνους CO2 ετησίως αποκλειστικά στη διαδρομή αυτή.

Παράλληλα με το νέο βιοκαύσιμο, τον Ιούνιο του 2020, το γκρουπ Volkswagen άρχισε να χρησιμοποιεί πλοία που τροφοδοτούνται από υγροποιημένο φυσικό αέριο για τη μεταφορά οχημάτων από την Ευρώπη στη Βόρεια και Κεντρική Αμερική.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ενέργεια: Συνθήκες ομαλής τροφοδοσίας και συγκράτησης των τιμών

Συνθήκες ομαλής τροφοδοσίας και συγκράτησης των τιμών καταναλωτή για την ηλεκτρική ενέργεια διαμορφώνονται ύστερα από τις χθεσινές εξελίξεις, που περιλαμβάνουν συμφωνίες για...

Διεθνής Αμνηστία: «Ανησυχητική αύξηση» των εκτελέσεων θανατοποινιτών το 2021

Για «ανησυχητική αύξηση» του αριθμού του θανατικών ποινών που επιβλήθηκαν σε παγκόσμια κλίμακα το 2021, μετά τη χαλάρωση των περιορισμών που συνδέονταν...

Συμπλήρωσε τρεις μήνες ο πόλεμος στην Ουκρανία – Οι τελευταίες εξελίξεις

Ο πόλεμος στην Ουκρανία εισέρχεται σήμερα στον τέταρτο μήνα του, με τα ρωσικά στρατεύματα να επικεντρώνουν την επίθεσή τους στον τελευταίο θύλακα...

Ρολάν Γκαρός: «Δια περιπάτου» η πρόκριση του Τζόκοβιτς

Το έργο του Νόβακ Τζόκοβιτς ήταν θεωρητικά εξαρχής εύκολο απέναντι στον Ιάπωνα Γιοσιχίτο Νισιόκα και ο Σέρβος σούπερ σταρ φρόντισε να το...