18.6 C
Thessaloniki
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΜΟΔΑΗ Ναόμι Κάμπελ πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Hood By Air

Η Ναόμι Κάμπελ πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του Hood By Air

O Shayne Oliver ανακοίνωσε την επικείμενη επιστροφή του brand Hood By Air το 2019, μετά από μια μακρά περίοδο απουσίας και παρουσίασε το νέο όραμά του για την επανεκκίνηση το περασμένο καλοκαίρι.

Τώρα, ο σχεδιαστής και συνιδρυτής του brand με έδρα τη Νέα Υόρκη παρουσίασε τη διαφημιστική καμπάνια – με πρωταγωνίστρια τη Ναόμι Κάμπελ που σηματοδοτεί την επιστροφή της μάρκας στην έτοιμη ένδυση.

Η επερχόμενη συλλογή «Prologue» θα αποτελείται από τρεις συνδεδεμένες αφηγήσεις: «Μητέρα, Βετεράνος και Προϊόντα».

Φυσικά, δεδομένης της επιρροής και της ηγετικής θέσης της στη βιομηχανία της μόδας, η Ναόμι Κάμπελ φοράει δημιουργίες της συλλογής «Μητέρα», πηγή έμπνευσης για την οποία είναι οι μητρικές φιγούρες στη ζωή του Oliver.

«Βασίζεται στη γιαγιά μου και σε αυτό που κόμιζε, το οποίο ήταν πάντα η ομορφιά, αλλά επίσης συνδέεται με το πώς έμαθα να ράβω και να φτιάχνω ρούχα» λέει ο σχεδιαστής μόδας στο Vogue.

Η Ναόμι Κάμπελ η οποία είναι στενή συνεργάτης του διευθυντή μόδας του Hood By Air, Κάρλος Ναζάριο ήταν η κατάλληλη επιλογή για να εκπροσωπήσει αυτή την πτυχή της συλλογής. «Είναι μια μητρική φιγούρα για [τόσα πολλά άτομα στη μόδα] και ήταν πάντα τόσο ειλικρινής για τους Μαύρους στη μόδα, τη Μαύρη ταυτότητα και τη Μαύρη δημιουργικότητα» τονίζει ο Oliver.

Φωτογραφημένη από τον Λουίς Αλμπέρτο Ροντρίγκεζ η Κάμπελ εμφανίζεται με κοντά μαλλιά και δυνατό βλέμμα. Ενώ τα ρούχα της κολεξιόν είναι σε πράσινο, πορτοκαλί και ασημί στις φωτογραφίες το χρώμα έχει αφαιρεθεί, ώστε στο επίκεντρο να βρίσκονται η σιλουέτα και η ένταση.

«Βασίζεται, κυριολεκτικά, στη γκαρνταρόμπα όσων έχουμε φορέσει στη φάση της χειμέριας νάρκης: Τα δερμάτινα παντελόνια, το δερμάτινο μπουφάν» αναφέρει ο σχεδιαστής μόδας για τις δημιουργίες της συλλογής.

«Ένιωσα πραγματικά ότι αυτή η στολή ήταν σημαντική. Αυτή η ιδέα των συνόλων. Αυτό το πράγμα που προκαλεί λίγο διαχωρισμό απ’ όλους, αλλά στη συνέχεια σας επιτρέπει επίσης να μοιάζετε ότι είστε μέρος μιας κοινότητας» σημειώνει.

Το brand δημιουργήθηκε το 2006 από τους Shayne Oliver και Raul Lopez και έγινε γνωστό για το ανατρεπτικό στυλ του και οι παρουσιάσεις των συλλογών του στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης ήταν πάντα θέμα συζήτησης.

Ακολουθήστε το thesspress.gr και στο Google News

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ