3.4 C
Thessaloniki
Κυριακή, 23 Ιανουαρίου, 2022
Αρχική ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μοιράζοντας μάσκες στους οδηγους ταξί

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μοιράζοντας μάσκες στους οδηγους ταξί

Μάσκες στο χρώμα – σύμβολο της πόλης, με κεντημένο το σήμα της Θεσσαλονίκης με την χαρακτηριστική ψηφιδωτή καρδιά «Many Stories One Heart» που αποτελεί πλέον το σήμα κατατεθέν της, μοίρασαν σήμερα στους οδηγούς ταξί ο Περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.

«Είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε τους τουρίστες και αισιοδοξούμε ότι τα πράγματα θα πάνε πολύ καλά. Απευθυνόμαστε στους εκπροσώπους των ιδιοκτητών και εργαζομένων Ταξί, καθώς αυτοί είναι το “πρόσωπο της πόλης”, οι άνθρωποι που συναντούν πρώτοι όσοι έρχονται στη Θεσσαλονίκη», όπως είπε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ.Πατουλίδου.

Πέρα από την συγκεκριμένη δράση, όμως, σε όλη την περίοδο της απομόνωσης λόγω της πανδημίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προχώρησε σε μια σειρά δράσεων αξιοποιώντας τα video που είχαν δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Marketing Greece αλλά και με τα VR video που έγιναν για την πόλη και για τα μνημεία UNESCO.

Την ίδια ώρα, με ένα καινούριο video που απευθύνεται σε δυνητικούς επισκέπτες αλλά και σε παλαιούς επισκέπτες ο Οργανισμός επιχείρησε να ξυπνήσει την ανάμνηση ενώ τα video προωθήθηκαν διαδικτυακά χορηγούμενα στη Σερβία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο και σε όλην την υπόλοιπη Ελλάδα.

Η προώθηση συνεχίζεται με καμπάνιες στο Facebook και στο Instagram σε χώρες- στόχους οδικού τουρισμού ( Βουλγαρία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Αυστρία) αλλά και Κύπρο και Ισραήλ.

Προώθηση επίσης, γίνεται και με αποστολή ψηφιακού υλικού σε διάφορες ομάδες του εξωτερικού (πχ Greeks in New York), όπου πλέον οι συμμετέχοντες κοινοποιούν το υλικό.

Επιπλέον έτρεξαν νέες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως στο Instagram με GIF της Θεσσαλονίκης και χάσταγκ #wheretomorrowshines, όπου ο καθένας μπορεί να βάλει τη δική του φωτογραφία, κάτι το οποίο όπως ανέφερε η πρόεδρος του ΟΤΘ, είχε μεγάλη ανταπόκριση.

Παράλληλα, η κ.Πατουλίδου επεσήμανε ότι ο Οργανισμός συνεργάζεται και συμμετέχει στην ψηφιακή καμπάνια του National Geographic « Stay Inspired» μετά από πρόσκληση του Ματ Μιντγουόρθ.

Σημαντικό, μεταξύ άλλων, ήταν και το γεγονός ότι ο ΟΤΘ ως μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού έχει άμεση πρόσβαση σε όλες τις μελέτες, τις έρευνες και τις νέες προτάσεις, τις οποίες διοχετεύει με τη σειρά του στα μέλη του.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τότε δεν θα το πάρουμε

Αν πάλι είμαστε αμελείς, αν δεν τρέξουμε στον Κύριο και δεν Τον ακολουθήσουμε με συνέπεια, αφήνοντας τις αμαρτίες μας, όπως ο τελώνης...

Κορονοϊός: 12.108 νέα κρούσματα, 665 διασωληνομένοι και 84 θάνατοι

Τα νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα της νόσου που καταγράφηκαν τις τελευταίες 24 ώρες είναι 12.108 , εκ των οποίων 61 εντοπίστηκαν κατόπιν...

Ζωντανός έφτασε στον προορισμό του λαθρεπιβάτης που κρύφτηκε στην καταπακτή των τροχών αεροσκάφους

Ένας λαθρεπιβάτης εντοπίστηκε ζωντανός στην καταπακτή των τροχών κάτω από το μπροστινό μέρος ενός αεροσκάφους μεταφοράς εμπορευμάτων, το οποίο έφτασε την Κυριακή...

Australian Open: Κατασχέθηκαν μπλουζάκια φιλάθλων με μήνυμα για την Πενγκ

Δύο οπαδοί ακτιβιστές πήγαν στο Australian Open με μπλουζάκια στήριξης στην Σουάι Πενγκ, αλλά οι διοργανωτές έδωσαν εντολή να κατασχεθούν