13.6 C
Thessaloniki
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήMEDIAΝεαρός YouTuber έφτιαξε το δικό του Squid Game με έπαθλο 456.000 δολάρια...

Νεαρός YouTuber έφτιαξε το δικό του Squid Game με έπαθλο 456.000 δολάρια και έγινε viral

Η μίνι σειρά του MrBeast είναι πλέον η δημοφιλέστερη στο YouTube – Το συνολικό κόστος για την οργάνωση του παιχνιδιού ξεπερνά τα 3.5 εκατ. δολάρια


Την δική του εκδοχή του για το Κορεάτικο Squid Game έδωσε ένας Βρετανός YouTuber, ονόματι Τζίμι Ντόναλντσον ή αλλιώς MrBeast, όπως τον γνωρίζει το κοινό του.

Ο 23χρονος όχι μόνο έστησε μόνος του από την αρχή όλα τα σκηνικά, που χρειάστηκαν για τα παιχνίδια της σειράς, αλλά πρόσφερε επίσης, ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο στο νικητή.

Συγκεκριμένα, ο παίκτης που θα κερδίσει, θα λάβει συνολικά 456.000 δολάρια. Το ποσό φυσικά, δεν επιλέχθηκε τυχαία, αφού πρόκειται για τον αριθμό που είχε ο πρωταγωνιστής του Squid Game.

Εκτός όμως, από το έπαθλο του νικητή, το οποίο διέθεσε ο YouTuber από την προσωπική του περιουσία, το συνολικό κόστος για την οργάνωση του παιχνιδιού εκτιμάται πως ξεπερνά τα 3.5 εκατ. δολάρια. Τα 2 εκατ. δολάρια δόθηκαν για την παραγωγή του παιχιδιού και την κατασκευή των σκηνικών, ενώ 1,5 εκατ. δολάρια πήγε στα έπαθλα των παικτών.

Για όσους αναρωτιούνται που βρέθηκαν τόσα χρήματα, να σημειωθεί πως η περιουσία του MrBeast υπολογίζεται γύρω στα 25 εκατ. δολάρια, τα οποία έχει κερδίσει από το κανάλι που διατηρεί στο YouTube και μετρά 76,2 εκατομμύρια συνδρομητές.

Στο παιχνίδι αγωνίστηκαν συνολικά 456 παίκτες, όπως και στο αυθεντικό Squid Game και τα παιχνίδια που συμπεριλήφθηκαν ήταν όλα όσα παρουσιάστηκαν και στην δημοφιλή σειρά. Ανάμεσά τους τα «Red Light/Green Light», «Marbles» και «Glass Bridge».

Αφού λοιπόν, το Squid Game κατάφερε μέσα σε λίγες μόνο ημέρες από την κυκλοφορία του να γίνει μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές του Netflix, έτσι και η μίνι σειρά του MrBeast είναι πλέον η δημοφιλέστερη στο YouTube. Mέσα σε μόλις μία ημέρα από την κυκλοφορία του συγκέντρωσε 42 εκατ. προβολές.

Ακόμα και εκπρόσωπος της εταιρείας Vobile, η οποία εντοπίζει και αναλύει τον ψηφιακό χώρο, δήλωσε στο Variety: «Στα δέκα χρόνια που εξετάζουμε το YouTube, δεν έχουμε δει ποτέ κάτι παρόμοιο».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ