25.3 C
Thessaloniki
Πέμπτη, 7 Ιουλίου, 2022
Αρχική ΕΛΛΑΔΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Κρυπτονομίσματα: «Βουβάθηκαν» οι διάσημοι διαφημιστές τους

Κρυπτονομίσματα: «Βουβάθηκαν» οι διάσημοι διαφημιστές τους

Την περασμένη χρονιά, ο ενθουσιασμός διάσημων καλλιτεχνών και αθλητών για τα κρυπτονομίσματα ήταν ανεξέλεγκτος.

Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνεντεύξεις, ακόμη και σε μουσικά βίντεο, όλες αυτές οι αναγνωρίσιμες προσωπικότητες παρουσίαζαν τα κρυπτονομίσματα σαν έναν κόσμο που διέθετε τη δική του κουλτούρα και φιλοσοφία, έναν κόσμο περισσότερο ανοικτό από ό,τι τα παραδοσιακά χρηματοοικονομικά προϊόντα, όπου όλοι είχαν ευκαιρία υψηλής κερδοφορίας.

Φέτος ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος μπάσκετ, το Super Bowl, μετονομάστηκε σε «Crypto Bowl» λόγω των πολλών διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων, σε πολλές από τις οποίες πρωταγωνιστούσαν διάσημοι αθλητές.

Χάθηκαν εκατομμύρια

Ο ορίζοντας όμως σκοτείνιασε όταν οι επενδυτές σε τέτοιου είδους προϊόντα είδαν τα εκατομμύρια δολαρίων τους να εξανεμίζονται στην πρόσφατη μεγάλη ρευστοποίηση. Οι διασημότητες που τα προωθούσαν κατηγορήθηκαν ότι εξώθησαν τους ευάλωτους, αλλά παθιασμένους, θαυμαστές τους να επενδύσουν σε κρυπτονομίσματα, χωρίς να τους ενημερώσουν για τους κινδύνους που εγκυμονούσε η πρακτική. Σε αντίθεση με άλλα προϊόντα που συνήθως διαφημίζουν οι διάσημοι, δηλαδή τρόφιμα και ρούχα, η αγορά των κρυπτονομισμάτων είναι εξαιρετικά ασταθής και γεμάτη παγίδες και απάτες. Ο Τζιοβάνι Κομπιάνι, αναπληρωτής καθηγητής Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου, διαπίστωσε, με την έρευνά του, ότι οι νεότεροι και χαμηλότερου εισοδήματος επενδυτές τείνουν να είναι υπερβολικά αισιόδοξοι για την πορεία των κρυπτονομισμάτων. «Αυτοί οι άνθρωποι επενδύουν πραγματικά χρήματα και όσοι προωθούν τέτοια προϊόντα οφείλουν να είναι πιο έντιμοι για τους πιθανούς κινδύνους», καταλήγει.

Σήμερα, οι διάσημοι «διαφημιστές» των κρυπτονομισμάτων σιωπούν και δεν αποκαλύπτουν κατά πόσον έχουν μετανοήσει για τις προωθητικές ενέργειες που ανέλαβαν. Ενδεικτικά, η Ρις Γουίδερσπουν, η βραβευμένη με Οσκαρ Αμερικανίδα ηθοποιός, η οποία δήλωνε τον Δεκέμβριο ότι «τα κρυπτονομίσματα ήρθαν και θα μείνουν», αρνείται να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για τις εξελίξεις. Παρόμοια στάση τηρεί η Γκουίνεθ Πάλτροου, επίσης βραβευμένη με Οσκαρ, η οποία δάνεισε το όνομά της σε μια προσφορά bitcoins, η Πάρις Χίλτον και πολλοί άλλοι.

Η αστάθεια της αγοράς κρυπτονομισμάτων αποκαλύπτει την «παγίδα» των διαφημίσεων που κάνουν διασημότητες: μπορεί να καταγράφονται στη μνήμη, αλλά δεν καθιστούν αυταμάτως αξιόπιστο το προϊόν.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ταινίες Πρώτης Προβολής: Ζανγκ Γιμού, ερωτευμένος υπερήρωας και κλασικά θρίλερ από το παρελθόν

Τέσσερις πρεμιέρες και τρεις ελκυστικές επανεκδόσεις προβάλλονται από σήμερα στους κινηματογράφους της χώρας, καθώς οδεύουμε προς την καρδιά του καλοκαιριού, μπαίνοντας...

ΟΗΕ: Απομακρύνεται ο στόχος να τερματιστεί η πείνα στον κόσμο το 2030

«Πρέπει να ηχήσουμε συναγερμό»: ο στόχος να εξαλειφθεί η πείνα στον κόσμο ως το 2030 απομακρύνεται επικίνδυνα, προειδοποίησαν χθες Τετάρτη στον ΟΗΕ...

Εισροή υδάτων σε φορτηγό πλοίο δυτικά της Πύλου – Περισυνελέγη το πλήρωμα

Aπό ελικόπτερο του πολεμικού ναυτικού περισυνελέγη το πλήρωμα του φορτηγού πλοίου "QUATERDESIES" σημαίας Παναμά, 90 ναυτικά μίλια δυτικά της Πύλου, όταν...

Ουκρανία: Καταζητείται βουλευτής για εσχάτη προδοσία

Ο Ολεξίι Κοβαλιόφ, μέλος του ουκρανικού κοινοβουλίου, καταζητείται για εσχάτη προδοσία, καθώς έρευνα των ουκρανικών αρχών αποκάλυψε πως έχει ονομαστεί αντιπρόεδρος του...