26.6 C
Thessaloniki
Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου, 2022
ΑρχικήΕΛΛΑΔΑΠΑΙΔΙΕπιστροφή στην καθημερινότητα – Τα tips της ειδικού για το πρόγραμμα ύπνου...

Επιστροφή στην καθημερινότητα – Τα tips της ειδικού για το πρόγραμμα ύπνου του παιδιού

Από τη Μαίρη Λαγού – Πατρικίου, σύμβουλος παιδικής ηλικίας, διεθνώς πιστοποιημένη σύμβουλο ύπνου, μέλος του IACSC (babysleep.gr)

Όλες αυτές οι διασκεδαστικές καλοκαιρινές μέρες γεμάτες οικογενειακές δραστηριότητες, ήλιο, θάλασσα και ξενύχτια τελειώνουν για τους περισσότερους από εμάς, και επιστρέφουμε στις καθημερινές μας ρουτίνες. Παρακάτω θα βρεις κάποιες συμβουλές προετοιμασίας για την ομαλή ένταξη των παιδιών σε πρόγραμμα σχετικά με τον ύπνο και τη σχολική ρουτίνα, τόσο για το σώμα αλλά και το μυαλό τους.

Εξετάζοντας το περιβάλλον και την υγιεινή του ύπνου και στη συνέχεια υποστηρίζοντας συναισθηματικά την περίοδο «πίσω στο σχολείο», μπορούμε να κάνουμε αυτήν τη μετάβαση ευκολότερη για όλους.

Συζητήστε το πρόγραμμα ύπνου σε μια οικογενειακή συνάντηση

Πραγματοποίησε μια οικογενειακή συνάντηση για να συζητήσετε την αλλαγή στη ρουτίνα και τη σημασία του ύπνου. Είτε πρόκειται για νηπιάκι ή έφηβο, συνομίλησε μαζί του γιατί το σώμα χρειάζεται τον ύπνο και τι αλλαγές συμβαίνουν ενώ το σώμα μας κοιμάται.

Βοήθησε το εσωτερικό ρολόι του παιδιού να ξαναρυθμιστεί

Κατά τη διάρκεια αυτών των καλοκαιρινών μηνών, συχνά κοιμόμαστε αργότερα και ξυπνάμε λιγάκι αργότερα. Άρχισε λίγες μέρες νωρίτερα από την έναρξη του σχολείου. Ξεκίνησε λίγο νωρίτερα την ώρα του ύπνου, ενώ ξεκίνα την ημέρα λίγο νωρίτερα κάθε μέρα μέχρι να φτάσεις εκείνη την ώρα αφύπνισης για το σχολείο. Για τον πρώτο μήνα, φρόντισε να περιορίσεις τις επιπλέον δραστηριότητες και να προσφέρεις νωρίτερα τον βραδινό ύπνο για να βοηθήσεις στη μετάβαση.

Επανάφερε τη ρουτίνα για ύπνο

Μια ρουτίνα ύπνου με παρόμοιες δραστηριότητες που γίνονται κάθε βράδυ βοηθά στην προετοιμασία του σώματος για ύπνο και απελευθερώνει μελατονίνη, την ορμόνη ύπνου.

Τεχνολογικές αλλαγές

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους μαθητές γυμνασίου και λυκείου. Δημιούργησε μια οικογενειακή βάση σύνδεσης, έτσι ώστε ηλεκτρονικά όπως τηλέφωνα και tablet να μην μπαίνουν στα υπνοδωμάτια.

ΠΗΓΗshape.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -
- Advertisment -spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ