Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις 7 Φεβρουαρίου, η πλατφόρμα ανακοίνωσε στους χρήστες της ότι οι όροι και οι προϋποθέσεις θα ενημερωθούν με τις αλλαγές που θα αρχίσουν να ισχύουν την 1η Μαρτίου.
Ωστόσο, αυτές οι αλλαγές θα εφαρμοστούν μόνο για τους non-premium χρήστες.
Οι τελευταίες κατευθυντήριες γραμμές για τους χρήστες λένε τα εξής: «απαγορεύεται αυστηρά η καταστρατήγηση ή η παρεμπόδιση των διαφημίσεων στην υπηρεσία Spotify ή η δημιουργία ή διανομή εργαλείων που έχουν σχεδιαστεί για να εμποδίζουν τις διαφημίσεις.»
Η μη συμμόρφωση μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να διακόπτεται ή ακόμα χειρότερα να τερματίζεται ο λογαριασμός του χρήστη.
Αναφέρθηκε ότι περίπου 2 εκατομμύρια χρήστες του Spotify χρησιμοποιούσαν ad blockers, προκειμένου να αποφύγουν την εγγραφή στο λογαριασμό Premium, που χρεώνει US $ 9,99 το μήνα και δεν συνοδεύεται από διαφημίσεις.
Ορισμένοι χρήστες έχουν επίσης καταφύγει στη χρήση εφαρμογών τρίτων, για την πρόσβαση σε λειτουργίες Premium, παρά το γεγονός ότι οι συνδρομητές αυξήθηκαν από 71 σε 96 εκατομμύρια, το τέταρτο τρίμηνο του 2018.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Spotify, Daniel Ek, προσθέτει ωστόσο ότι υπάρχουν περισσότερα πράγματα που θα έρθουν για τους χρήστες, με τη μορφή podcasts.
Την περασμένη εβδομάδα, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι επρόκειτο να αγοράσει τα Anchor και Gimlet Media, τα οποία παράγουν podcasts όπως το Reply All και το Crimetown αντίστοιχα.
«Υπάρχουν ατελείωτοι τρόποι να λέμε ιστορίες που στόχο έχουν να ψυχαγωγήσουν, να εκπαιδεύσουν, να προκαλέσουν, να εμπνεύσουν ή να μας φέρουν πιο κοντά και να σπάσουν τα πολιτιστικά εμπόδια.»
«Η μορφή του συνεχώς εξελίσσεται και ενώ το podcasting εξακολουθεί να είναι μία σχετικά μικρή επιχείρηση σήμερα, βλέπω απίστευτο δυναμικό ανάπτυξης σε αυτό τον τομέα και για το Spotify συγκεκριμένα», δήλωσε ο Daniel σε ένα blog post.