26 Μάιος 2019

RSS Facebook Twitter

Διαβάστε επίσης

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΥΓΕΙΑ

Τα ωμέγα- 6 είναι μια παρεξηγημένη ομάδα λιπαρών οξέων, που όμως έχει εξαιρετική σημασία για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας. Έχουμε την τάση να εστιάζουμε στην πρόσληψη ωμέγα- 3 λιπαρών οξέων, όμως το μυστικό βρίσκεται στην ισορροπία ανάμεσα στις δύο ομάδες.

Η μακροχρόνια εκπαίδευση σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού.

Της Ανθής Αγγελοπούλου

Ο ύπνος των εφήβων μπορεί να βελτιωθεί ακόμα και σε μια εβδομάδα, περιορίζοντας τη νύχτα την έκθεσή τους σε οθόνες εκπομπής φωτός, όπως τηλέφωνα, τάμπλετ και ηλεκτρονικούς υπολογιστές, σύμφωνα με τα ευρήματα μελέτης που θα παρουσιαστούν στη Λυών, στην ετήσια συνάντηση της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Ενδοκρινολογίας, ECE 2019.

Ο καλύτερος τρόπος για να αντικαταστήσετε το αλάτι χωρίς να είναι άνοστα τα φαγητά σας είναι τα μπαχαρικά.

Κάθε σαράντα δευτερόλεπτα αυτοκτονεί ένας άνθρωπος. Ένας άνθρωπος που λανθασμένα πολλοί πιστεύουν ότι μπαίνει στη λογική μιας «παρορμητικής» πράξης και σίγουρα στέλνει κάποια προειδοποιητικά μηνύματα με τον τρόπο του, για ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει…

Η κατακράτηση υγρών είναι μια πολύ ενοχλητική κατάσταση, η οποία ταλαιπωρεί τις περισσότερες γυναίκες, καθώς προκαλεί ένα δυσάρεστο αίσθημα πρηξίματος.

Η Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) των ΗΠΑ ενέκρινε το πιο ακριβό φάρμακο στον κόσμο, τη γονιδιακή θεραπεία Zolgensma της ελβετικής φαρμακοβιομηχανίας Novartis. 

Οι άνθρωποι που καπνίζουν άφιλτρα τσιγάρα, αντιμετωπίζουν 40% μεγαλύτερο κίνδυνο για καρκίνο των πνευμόνων, σχεδόν διπλάσιο κίνδυνο να πεθάνουν από τον καρκίνο των πνευμόνων, καθώς επίσης 30% μεγαλύτερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, σε σχέση με όσους καπνίζουν τσιγάρα με φίλτρο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική μελέτη.

Όπως σε κάθε φυσιολογική διαδικασία, έτσι και στο θηλασμό μπορεί να υπάρξουν κάποια προβλήματα. Το mother.gr καταγράφει μερικά από αυτά και τον τρόπο αντιμετώπισής τους για να έχετε να πορεύεστε:

Η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για τον οργανισμό μας και την υγεία μας και αποτελεί στοιχείο που δεν πρέπει να λείπει από μία ισορροπημένη διατροφή. Αν και η καλύτερη πηγή πρωτεΐνης είναι το κρέας και τα φρούτα στο σύνολό τους περιέχουν λιγότερη πρωτεΐνη από άλλες κατηγορίες τροφίμων, αποτελούν σημαντικό στοιχείο της διατροφής μας. Τα φρούτα είναι πολύ θρεπτικά και πλούσια σε βιταμίνες.

Σελίδα 1 από 860